İngiliz devi uyardı: 2025 Türkiye için zorlu olacak

HSBC’nin Yorumlarına Göre 2025 Türk Tüketici Şirketleri İçin Zorlayıcı Olacak

HSBC tarafından yayımlanan rapora göre, 2025 yılı Türk tüketici şirketleri için zorlayıcı geçecek. Yatırımcılara, uzun vadeli değer yaratmak için tutarlı büyüme stratejilerine sahip pazar payı odaklı şirketleri tercih etmeleri önerildi. “İhtiyari isimler için daha zor bir yıl; iyileşme görünümüne sahip coğrafi olarak çeşitlendirilmiş şirketleri tercih edin” açıklamasında bulunuldu.

HSBC raporunda, “Temel ürünlerde BIM’i esnek iş modeli ve istikrarlı FAVÖK marjı profilinin yanı sıra daha güçlü ciro büyümesi sağlama kabiliyeti sebebiyle tercih ediyoruz.

HSBC’den Türk Şirketleri İçin Hedef Fiyatlar

HSBC, AEFES-Anadolu Efes için hedef fiyatını 300 liradan 190 liraya, tavsiyesini “al” dan “tut”a indirdi.

CCOLA-Coca Cola İçecek için hedef fiyatını 92,73 liradan 80 liraya düşürdü, tavsiyesini “al” olarak korudu.

ÜLKER-Ülker için hedef fiyatını 200 liradan 180 liraya düşürdü, tavsiyesini “al” olarak korudu.

BIMAS-BİM için hedef fiyatını 650 liradan 665 liraya yükseltti, tavsiyesini “al” olarak korudu.

MAVI-Mavi için hedef fiyatını 125 lira, tavsiyesini “al” olarak korudu.

MGROS-Migros için hedef fiyatını 650 liradan 700 liraya yükseltti, tavsiyesini “al” olarak korudu.

ŞOKM-ŞOK Marketler için hedef fiyatını 65 lira, tavsiyesini “al” olarak korudu.

(EKONOMİ SERVİSİ)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir